FONTOS INFORMÁCIÓ
Irodánk teljes szolgáltatást nyújt ügyfeleinek, tehát az alapítás minden elemét elvégezzük, így az ügyfelek EU-s adószámának kiváltására is gondunk van. Cégbejegyzés után beadjuk az adóhivatalhoz a Közösségi Adószám kiváltását kérvényező formanyomtatványt,az ügyvezetőnek azonban személyesen kell leutaznia az ÁFA-regisztráció miatt egy interjúra az adóhivatalba. Az interjúra való meghívás akár hónapokat vehet igénybe, és az interjún az adóhivatal az ügyvezető és alapítók komoly vállalkozási szándékát igyekeznek felmérni. ÁFA-regisztráció csakis a kereskedelmet végző cégek számára fontos, szolgáltatást nyújtó ügyfeleinknek 2 nap alatt ki tudjuk váltani a Közösségi Adószámot ÁFA-regisztráció nélkül. Szolgáltatás kategóriába sorolhatók az olyan aktivitások, mint: szállítmányozás, fuvarszervezés, tanácsadás, informatikai szolgáltatások, programozás, tervezés, munkaerőkölcsönzés, stb.Természetesen fordítóként jelen leszünk az interjún.  Az adóhivatal alkalmazottai ilyenkor kiszállnak a székhelyre, vagy meghívják az ügyvezetőt az adóhivatalba az ÁFA-regisztráció lezárása végett.  Mivel a székhelynek döntő jellege van az Eu-s szám odaítélésekor , ezért minden esetben olyan székhelyet kell keresnünk, ami megfelel az elvárt követelményeknek, tehát az valóban egy működő iroda kinézettel kell hogy rendelkezzen. S egy lakásra csakis annyi céget jegyzünk be, ahány iroda méretű helyiséggel az rendelkezik.

Az ÁFA-regisztráció megnehezítése végett azt javasoljuk azon ügyfeleinknek, akik új céget alapítanak, hogy nem csupán minimális 15 ezer FT-s t9rzstőkével alapítsák vállalkozásukat, hanem minimum 10.000 RON (650.000 Ft) tőkével, előre készítsék el a legutóbbi egy évről a jövedelemigazolásukat, és legutolsó diplomájukat, vagy a tevékenységi területhez kötődő tapasztalatot igazoló okiratot. Mindezeket közjegyző által hitelesíttessék, továbbá apostille-áztassák, hogy így adjuk be a kérvényt az ÁFA-regisztrációra.

 Cégalapítás Romániában